.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در شهرداری و شورای شهر ساری چه خبر است ؟
شهرداری ساری ؛ تعهداتِ برزمین مانده و کارهای رها شده !+ نظرات قابل تامل کاربران
شمال نیوز : اعضای شورا و مدیران شهری، کارها را رها کرده‌اند و هر کدام مشغول بازدیدهای کسالت‌آور و بی‌نتیجه شدند و تنها خدمتی که انجام می‌دهند این است که از حضور خود در این نقطه و آن نقطه و جلسات ربط و بی‌ربط عکس می‌گیرند و در صفحات مجازی منتشر می‌کنند تا فضای کاذب خدمت‌رسانی را به افکار عمومی القا کنند....
 شهرداری ساری ؛ تعهداتِ برزمین مانده و کارهای رها شده !+ نظرات قابل تامل کاربران

شمال نیوز:  ویژگی‌های جدید در شهری ساری این است که مشکلات عمرانی و خدمات‌رسانی در این شهر به حدی زیاد شده است که اعضای شورا و مدیران شهری، کارها را رها کرده‌اند و هر کدام مشغول بازدیدهای کسالت‌آور و بی‌نتیجه شدند و تنها خدمتی که انجام می‌دهند این است که از حضور خود در این نقطه و آن نقطه و جلسات ربط و بی‌ربط عکس می‌گیرند و در صفحات مجازی منتشر می‌کنند تا فضای کاذب خدمت‌رسانی را به افکار عمومی القا کنند.    

 

یکی از مشکلات اعضای شورای شهر و مدیران شهری ساری نیز این است که هنوز فکر می‌کنند شهر ساری ازپلیس راه سابق شروع می‌شود و تا میدان امام و خزر امتداد دارد و اساساً توجهی به خدمات‌رسانی به مناطقی که چند سال قبل به حوزه شهری الحاق شدند ازقبیل روستاهای گله‌دون، هولا و ذغال‌چال و .... ندارند و گویا متوجه نیستند که از نظر قانون، موظّف و مکلّف به توزیع عادلانه خدمات هستند.

 

نکته‌ای که در پیوند با این موضوع لازم به طرح می‌دانیم و از فرماندار توقع داریم ورود کند این است که پس از الحاق این روستاها به حوزه شهری، ابتدای جاده گلما در شمال -حدفاصل پل تجن تا پل سردار شهید حسین بهرامی در کمربندی جدید- جزو حوزه شهرداری است.

 

طرح توسعه جاده گلما از ابتدا در شمال  تا انتهای مسیر در جنوب  که وصل به روستای پنبه‌چوله می‌شود و به جاده گهرباران و جاده خزر می‎رسد نیز ازجمله طرح‌های مهم است که با توجه به ایجاد سورتینگ‌های مختلف و تردد خودروهای کوچک و بزرگ بسیار، هم گامی در جهت توسعه منطقه و جلب رضایت عمومی است و هم در بستر پدافند غیرعامل تعریف و توجیه شده و درصورت قطع ارتباط مرکز استان در محور جاده دریا، می‌تواند مسیری جایگزین باشد.  

 

از چند سال گذشته، تعریض این مسیر با پیمانکاران بخش خصوصی و زیر نظر اداره راهداری ساری شروع شده است و هرچند مانند بسیاری از طر‌ح‌های عمرانی، کُند است اما متوقف نیست جز حدفاصل پل تجن تا پل سردار شهید بهرامی که وظیفه شهرداری ساری است و کاملاً به حال خود رها است.

 

بارها این موضوع را به اعضای شورا و شهردار ساری متذکر شدیم اما نه تنها اقدامی نکردند که حتی از نصب علایم در سه پیچ خطرناکی که در این مسیر حدوداً دوهزار متری وجود دارد نیز خودداری کردند.

 

در نقطه‌ای که مورد نظر ماست، هم عرض خیابان بسیار کم است و هم پیچ تندی دارد و معمولاً راننده‌هایی که آشنا به مسیر نیستند، تصادفات وحشتناکی دارند و چندین تصادف و مرگ طی چند سال اخیر در این نقطه رخ داده است که آخرین تصادف آن شب گذشته بود.

 

 

در مجاورت یکی از این پیچ‌های تند، کانالی وجود دارد که با نی‌های بلند خود را استتار کرده است و همین موضوع موجب سقوط خودور در داخل کانال می‌شود و هرچند رانندگان منطقه، از وجود آن آگاهی دارند، رانندگان عبوری و غریبه‌ها ناآشنا با آن هستند و جان شهروندان در این نقطه به‌طور جدی تهدید می‌شود.

 

 از فرماندار ساری انتظار می رود که ضمن بازدید از این سه نقطه که فاصله کمی از هم دارند، هم مشکل اهالی منطقه را از نزدیک ببیند و هم شهرداری ساری را موظف کند برای تعریض، نصب علائم ، گامی موثر در راستای خطرزدایی از این نقطه بردارد .

 

نکته آخر درخصوص آسفالت فرسوده این مسیر است که با توجه به تورّم بالا هزینه قابل توجه تعمیرات، به خودروهای کرایه‌ای مسیر و ساکنان 16 روستای منطقه میاندورود کوچک در شمال پل تجن آسیب مالی فراوانی زده است و با توجه به بی‌توجهی مدیران شهری،  مطالبه آنان از فرماندار این است که آسفالت این مسیر دوکیلومتری نیز ترمیم شود.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ساروی 8 آذر 1402
وقتی شهردار رانتی باشد وضعیت شهر بهتر از این نمیشود.همه می دانند این شهردار کم تجربه و جوان چگونه انتخاب شد. طی یک رانت کامل ...با محوریت جناب سرهنگ ش... و جناب سرهنگ ق...
فلاح 8 آذر 1402
کوچه های ساری را نگاه کنید. شبیه کوچه های غزه شده است. تماما چاله و کنده کاری. دریغ از یک روکش آسفالت!
نا شناس 8 آذر 1402
راستی از پرونده اختلاس 4000 میلیاردی شورا و شهرداران سابق ساری چه خبر؟ ظاهر هیچکس مقصر نبود! بیشتر پول ها را موش خورد!! حتی یک نفر از مسئولین شهرداری و اعضای شورای شهر هم زندان نرفت!
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 8 آذر 1402
حاجی، طرف شد رییس صندوق سرمایه گذاری غدیر
همکار شهرداری 8 آذر 1402
خدمت رسانی در اتاق های عمارت شهرداری هچنان با قدرت ادامه دارد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
برنتی 8 آذر 1402
دلیل اینکه توجه ایی به خدمات نمی دهند این است که نظارتی در کار شورا و شهرداری وجود ندارد با توجه به اینکه در موقع رای جمع کردن وعده های زیادی و متنوع با توجه به زیاد بودن اعضا شورا مدهند ولی کسی از آنها در خصوص طرح ها کنترل ونظارتی نمی کند فقط توانستند یک وعده خود را عملی کنن آن هم به هر کسی که قول اشتغال دادند در شهرداری عملی کردند و هر بار در خصوص تامین حقوق و دستمزد دستشان تا کتف در جیب مردم است.
نا شناس 8 آذر 1402
رایی حداقلی همین خواهد بود متاسفانه
نا شناس 8 آذر 1402
هیچ خبری نیست -شهردار بی کفایت واعضای شورای شهر ورئیس بی کفایت تر - هیچ کس از مسئولین شهر مثل نمایندگان مجلس استاندار فرماندار ووووو.................خبری نمی گیرند که پرسنل محترم شهردار ی چقدر خجالت بکشند وکشیدن نزد خانواده - نه خبری از حقوق هست نه اضافه کاری بزرگی در شهر نیست - ای ولی عصر امام زمان به فریاد رس
نا شناس 8 آذر 1402
شورا شهر در شهرداری و کمسیون ماده 100 دنبال چیست؟ !!! چرا هر کسی میتواند هرچه دلش بخواهد افزایش بنا بدهد بعد بگوید پولش را میدهم و اینجا وظیفه شورای شهر چیست!!!
نا شناس 8 آذر 1402
لعنت کند کسانی که شورای شهر را باب کردن تا یک عده بخور!!!!
نوکر امام زمان 8 آذر 1402
خداپدر شمال نیوز رو بیامرزه که مارو زدزدی ،نا کار آمدی مسو ولان وتماشاگران که گناهی بد تر هست آگاه کرد والا که بالادستی ها نهادی نظارتی هم بیخیال این مرکز بخور بخور شدن .شورای شهر هم رفیق ....... هست و شریک قافله خدا به داد ما برسه
نا شناس 8 آذر 1402
شورای شهر بس
باید جمع شود هزینه بی خود
نا شناس 8 آذر 1402
بیشتر متن هرضا ای بالا رو پرسنل شهرداری می نویسند اگر جای بدی هست حقوق نمی دهند چرا با پارتی رفتید تو خوب اگر بدرد نمی خورد استعفا بدهید برید کسی دنبال شما نیامد همه با رانت رفتید داخل اتاق های شهرداری که می روید آنقدر آدم نشسته آدم خجالت می کشه شهردار باید سه هزار نفر رو اخراج کنه حداقل
نا شناس 9 آذر 1402
واقعا 5000 نفر نفر پرسنل داره
دانشگاه این همه دانشجو نداره
دیگه نیرو نمی خوان

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.